הסיורים שלנו בפולין

!Cześć

נעים להכיר, כאן נעמה ואלכס 🙂

אנחנו זוג (בעסק ובחיים) שמדריך סיורים בוורשה ובקרקוב. מהרגע הראשון שלנו בפולין הרגשנו בה בבית. במיוחד התחברנו מאוד לוורשה ולקרקוב ואנחנו מעורים בתרבות המקומית, במטבח הייחודי ובאורבניזם השונה של כל אחת מהן.   

הסיורים שלנו הם תמיד חוויה כוללת שמשלבת מפגשים עם אנשים, תרבויות שונות, אמנות, קולינריה ואורבניות. מה שמשותף לכל אחד מהסיורים הוא שיישאר לכם טעם של עוד ותרצו לחזור כדי לחקור ולגלות לעומק שוב את הערים המופלאות האלו.   

אנחנו מציעים סיורים קבוצתיים בקבוצות קטנות עם יחס אישי וגם סיורים פרטיים בתפירה אישית למשפחות גרעיניות ומורחבות (כולל טיולי שורשים), לחברים וחברות שמטיילים ביחד וכמובן לזוגות.  

הסיורים הקבוצתיים מתקיימים כמה פעמים בשבוע. ניתן להירשם אליהם על בסיס מקום פנוי. 

מוזמנים ליצור איתנו קשר במייל tarbutachila@gmail.com או בטלפונים 052-5929262 או 052-4509622

הסיורים שלנו בפולין

קצת יותר על הסיורים שלנו 

פעם ראשונה בפולין?

תשכחו מהדימוי שדבק בה לאורך השנים כמדינה אפרורית, עצובה עם אוכל תפל ואנשים שיושבים לבד בחושך. תתכוננו לאוכל משובח ומלא צבעוניות, נופים מרהיבים, אווירה תוססת, סצנת אמנות פעילה, אנשים אדיבים ונחמדים וחוויה מודרנית ומערבית לכל דבר. אפשר לשהות בה גם כמה חודשים ועדיין למצות רק מעט ממה שיש לה להציע. בשנים האחרונות אנשים מגלים את פולין יותר ויותר והיא הופכת להיות יעד תיירותי מבוקש. לא פלא – כי הנתונים שלה מושלמים. אך בדרך תמיד ישנן מלכודות תיירים. אם אתם מחפשים משהו מעבר לאטרקציות הרגילות – חיבור למקומיים ולאורח החיים שלהם – תנו לנו להכיר לכם את פולין האמיתית: על כל אנשיה, האמנות והתרבות האלטרנטיביות שבה, מקומות האוכל המיוחדים לה וכמובן הסיפורים שלא רבים יודעים.

לא ביקור ראשון שלכם בפולין?

תנו לנו לקחת אתכם למחוזות שאולי לא ביקרתם בהם אבל בוודאי עברתם לידם או דרכם או בהם כמה וכמה פעמים ואף פעם לא עצרתם והרגשתם את הקסם באוויר. אצלנו תשמעו את הסיפורים, תפעילו את כל החושים ותחוו את פולין באופן בלתי אמצעי דרך המראות, הצלילים, הטעמים והריחות שיש לה להציע ממש מתחת לאף שלכם. בסיורים שלנו תכירו מחדש את פולין ותתאהבו בה שוב – הפעם מנקודת מבט שונה לגמרי. אז תביאו את ההורים, את החברים ואת סבא וסבתא. יש מצב שתחדשו להם משהו כל כך מדהים שהם יודו לכם על זה כל החיים!

המלצות מבקרים